Lina.Pavo

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lina Breitholtz - 6 oktober 2011 19:13

Tjenahopp!!

Dålig uppdatering som vanligt (a)

Vågar inte lova något inför helgen heller, ska på kurs för Sylve och Lotta! Jag är pirrig och Calinou skitig, dessutom hänger grejerna oputsade...ajaj!

På måndag och tisdag är det Camp på skästa igen :) Denna gång får Korven åka med istället för Callie. Hur som helst, idag rök den sista mobilitysäcken! De gick fort, folk är som tokiga så nu ska mer beställas hem. Mobility är ju ett tillskott som innehåller glucosamin och andra ämnen som är bra för lederna och sägs vara det bästa! :)

Av Lina Breitholtz - 1 oktober 2011 22:21

Sitter just nu i soffan och kollar på en riddares historia med Heath Ledger i huvudrollen som väpnaren William Thatcher som tar chansen att bli riddare när hans mästare dör. Paul bettany är med som en rolig tolkning av geoffrey chaucer, författaren som är känd för sina chanterburyberättelser. Detta är en av de bästa filmer som någonsin gjorts. Jag vet inte hur många gånger i ordningen jag ser den. :pImorrn är det tävling med Callie som gäller. 120 i Enköping. :)Hare gött!

Presentation

Kategorier

Länkar

Omröstning

Jag har undrat ett tag (jag vet att det är en löjlig sak att fundera över) men: Vad är värst, Att ta på sig skitiga kläder när man själv är ren eller att ta på sig rena kläder när man är skitig?
 Rena kläder på skitig person
 Smutsiga kläder på ren person

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards