Lina.Pavo

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Lina Breitholtz - 7 januari 2012 18:19

Lina, hur går det med bloggen?

- vilken blogg?...aah juste jag har ju en blogg!


Jadu, på tiden att man uppdaterar kanske? :)

Tigger fick gå ut i skogen idag, han höll sig i skinnet och vi kom hem hela och tillsammans. Vad vore jag utan mina ponnykärringar, Fly och Korven som uppför sig exemplariskt med mamma och Sussie på ryggen. Tuut betedde sig betydligt värre med elliot i förrgår, puh! men tack och lov så gick det bra och elliot liksom småkronorna segrade :D

Pappa och brorsorna är i fjällen och där kan dom stanna! Det är otroligt lungt, skönt och RENT här hemma. Sara kom med Bayo idag - jättekul! Underbart att ha Sara i stallet igen, och nu ska Bayo lära sig allt vad ridning innebär :) På pavofronten går det bra, otroligt nog är det Nature's Best som säljer mest. Vågar inte lova när nästa uppdatering blir, men jag får hoppas att de inte dröjer så länge igen :)

Middag, middag, middag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Länkar

Omröstning

Jag har undrat ett tag (jag vet att det är en löjlig sak att fundera över) men: Vad är värst, Att ta på sig skitiga kläder när man själv är ren eller att ta på sig rena kläder när man är skitig?
 Rena kläder på skitig person
 Smutsiga kläder på ren person

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards